Laajakoskentie, Laajakoskentie 805, 48750 Kotka [kartta]

Lähde mukaan juhlistamaan 70 vuotiasta seuraamme 70 rastin tapahtumaan Sydänsuolle lauantaina 28.10! Lähtö auki klo 10-11. Kaikki suunnistajat odotetaan maaliin, joten matkasta voi nauttia rauhassa. Tarjolla on kolme rataa. Kuningasmatka 70 rastia, 9,7 km. Tämä rata hyödyntää kaikki maaston osat, käy myös harvemmin käytetyllä alueella. Keskimatka 35 rastia, 5,2 km , jos 9,7 km tuntuu liian pitkältä ja Lyhyt matka 10 rastia, 2,2 km perheen pienimmille yhdessä vanhempien kanssa sekä aloittelijoille.
Rastit ovat kaikilla radoilla tapahtuman luonteesta johtuen varsin lähekkäin ja rastipisteet ovat selkeitä. Rastilippuja ei ole piilotettu, joten myös perus kuntosuunnistaja uskaltaa hyvin lähteä Kuningasmatkalle. Osalla rasteista on Emit leimaus ja osalla rastikoodin mukainen numerolappu. Jos numerolappu on rastilla, ei Emit kapulaa kannata etsiä.
Tapahtuman jälkeen pääset Karhulan ladun majalle saunomaan.Rohkeimmat voivat käydä vilvoittelemassa Kymijoessa. Majalla on grilli kuumana ja seura tarjoaa makkaraa ja muuta pientä evästä. Sauna on lämmin klo 12.00 lähtien.
Kisakeskuksesta viitoitus Karhulan ladun majalle. Autot tienvarsiparkkiin Laajakoskentien varteen. Kisakeskuksen osoite Laajakoskentie 805.
Tapahtuma on ilmainen seuran jäsenille! Muilta vapaaehtoinen karttamaksu 8€.
Tervetuloa!
Lisätietoja voit kysyä Pia Ahlforsilta.

Ilmoittautumiset

10
Marja S Heidi Ham Aino V Timo V Hannu W Pia A Sari M Lauri Nenonen Ilpo Kaisa
0
Ei ketään
105

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot